Saturday, December 31, 2011

HAPPY DELIGHTFUL NEW YEAR 2012


Assalamualaikum WBT. Detik demi detik, saat demi saat, minit demi minit, jam demi jam, hari bersilih ganti, tahun berganti tahun. Kini 2011 bakal melabuhkan tirai beberapa jam dari sekarang. Sesungguhnya 2011 banyak melakarkan kenangan manis kepada diri saya. Bagaimana dengan anda? Apapun yang berlaku, manis atau pahit ia adalah suratan yang telah tertulis dan kita sebagai insan biasa, haruslah menerimanya dengan redha. Untuk tahun baru yang bakal menjelma, saya doakan moga kalian dapat menempuh kehidupan yang lebih baik dari tahun-tahun sebelumnya. Bagi saya pula, Insyaallah saya akan menambah baik blog ini dan memperbaiki segala kekurangan yang ada. Sesungguhnya, blog ini adalah jiwa minat saya. Dengan itu, sokongan daripada kalian amatlah saya hargai. Tanpa kalian semua, siapalah saya. Saya berharap, blog ini bukan sahaja dapat memberi manfaat kepada diri sendiri, bahkan kepada kalian semua. Dengan ini, saya mengambil kesempatan mengucapkan Selamat Tahun Baru 2012 kepada semua pengunjung JOM MAKAN. Sekian, wasalam.

No comments:

Post a Comment